En quina moneda s'indiquen els preus?

Els preus de tots els nostres productes, així com els de el transport vénen indicats en EUROS.


En quina moneda es cobraran les comandes?

Totes les comandes realitzades a cropics.cat es cobraran en EUROS i, serà el banc de el client que apliqui el canvi de moneda corresponent, sempre que sigui una moneda diferent a l'EURO a la utilitzada per pagar la comanda realitzada.


Està l'IVA inclòs en els preus de CROPIC’S PASTISSERIA?

Tots els nostres productes i transport tenen inclòs l'IVA.


Està el transport inclòs en el preu final de la comanda?

Els preus dels nostres productes i les despeses d'enviament vénen reflectits per separat.
El preu de l'transport no serà gratuït a no ser que pugui estar subjecte a ofertes temporals.


Quin és el preu o tarifa d'enviament?

Les TARIFES D'ENVIAMENT parteixen des de 4,9€ depenent de la destinació i pes de la comanda. Únicament es durant a terme enviaments dins del terme municipal d’Olot corresponent al codi postal: 17800.


Qui realitza el transport de la meva comanda?

El transport de tots els nostres comandes ho fa CROPIC’S PASTISSERIA o en ocasions especials ho fan empreses especialitzades en transport de mercaderies.


Hi ha cap limitació de pes per la meva comanda?

No hi ha cap limitació per al pes de la seva comanda.


Hi ha cap limitació de comandes per client?

No hi ha cap limitació en el nombre de comandes.


Com s'enviarà la meva comanda?

Totes les comandes s'enviaran embalats correctament i protegides de la llum i de cops, per garantir la seva màxima qualitat, integritat física i SOBRETOT l’estat dels aliments.


On poden enviar les meves comanda?

Les comandes s'envien a l'adreça facilitada pel client, recomanem facilitar l'adreça de lliurament on hi hagi algú per rebre la mercaderia. No s'envien comandes a apartats de correus.

A Cropic’s Pastisseria treballem a nivell local i únicament enviem la seva comanda dins el terme municipal d’Olot o en casos excepcionals a la Garrotxa, on prèviament s’indicarà en el procés de compra dels productes.

Podria enviar la meva comanda a una adreça diferent a la meva?

Les comandes s'enviaran a l'adreça que ens indiqui el client, ja sigui la pròpia o una altra.


Què passa si en la direcció i moment de lliurament no hi ha ningú per a rebre la meva comanda?

Es trucarà al telèfon facilitat per el client, s’intentarà novament l’entrega. Si no hi ha ningú per rebre-la, el client s’haurà de desplaçar a la botiga de Cropic’s al carrer Xavier Bolós 10 d’Olot.


Quin és el termini de lliurament de les comandes?

El termini de lliurament de comandes variarà en funció de la descripció de cada producte i es donarà a escollir el dia per lliurar-se.

Què passa si un producte arriba deteriorat o en mal estat?

A Cropic’s Pastisseria recomanem sempre comprovar la comanda en el moment del lliurament. Cropic’s Pastisseria assumirà totes les despeses addicionals que puguin generar-se, sempre que el producte no hagi estat utilitzat, alterat o manipulat. 

En aquests casos, si us plau, poseu-vos en contacte a través info@cropicspastisseria.com o al 972271151 en un termini de 8 hores màxim des de la recepció de la comanda, indicant clarament quin ha sigut el problema i la raó de la seva devolució.

No acceptem cap devolució o canvi si prèviament no hem rebut la notificació. Cropic’s Pastisseria li enviarà un producte nou o li reemborsarà l'import corresponent.

Què passa si el contingut de l'paquet és incorrecte?

Si el contingut de productes en el seu paquet no correspon amb la comanda realitzada, li enviarem els productes correctes o li reemborsarem l'import corresponent. Cropic’s Pastisseria assumirà les despeses d'enviament addicionals que puguin generar-se.

Com són tractades les dades personals dels nostres clients a Cropic’s Pastisseria?
En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades, Llei orgànica 15/99 del 13 de desembre, el client de Cropic’s Pastisseria podrà en tot moment, exercir el seu dret d'accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades.

En cap cas vendrem o compartirem les seves dades personals amb terceres persones o empreses.